חוזה אטמים למנהרות הרכבת למנהרות הרכבת באורך 28 ק"מ הוענק לתעשיות גומי עין שמר.
אטם ES Rubber TunnelFlex 33 Plus ממלא אחר הדרישות ארוכות הטווח של לחץ מים חיצוני, שיכול להגיע עד 5 בר, והנו בהתאם להמלצות STUVA.
החפירות תחלנה ברבעון הרביעי של 2011.
פרויקט המנהרה של הרכבת המהירה תל אביב – ירושלים ייבנה על ידי שני קבלני מיזם משותף: האחד פיצארוטי (Pizzarotti), אילטיה – שפיר, ישראל והשני מוס מסטרוסטרוי (Mos Metrostroy), רוסיה – מנרב, ישראל.
אורך המנהרות התאומות הוא 14 ק"מ, ודורשות כ-28 ק"מ קטעי פנים סגמנטיים, המצוידים באטמי תעשיות גומי עין שמר שיקיפו את כל הסגמנטים מבטון.